Jaki silnik wybrać w BMW e90?

Piąta generacja BMW została zaprezentowana w 2005 roku. Otrzymał on fabryczny kod e90 dla samochodów typu sedan oraz e91 dla kombi. Wyglądem samochód przypominał poprzednią wersję dzięki długiej masce lecz nowa wersja zyskała bardziej agresywną i muskularną sylwetkę. Pomimo, iż model ten jest o 5 cm dłuższy oraz o 8 cm szerszy od BMW e46 […]

Jakie klocki hamulcowe polecane do BMW

Klocki hamulcowe mają bardzo duży wpływ na bezpieczeństwo jazdy, dlatego ich regularna wymiana jest niezwykle ważna. Jest to element wysoko eksploatacyjny co świadczy o ich wysokiej zużywalności, wymiana powinna następować średnio co 30 tys. do nawet 70 tys. kilometrów. Jednak bardzo ciężko jest określić precyzyjnie dokładnie terminy wymian, gdyż jest to zależne od bardzo wielu […]

Jak sprawdzić kod silnika w BMW?

Bawarski producent samochodów marki BMW w swojej ofercie posiadana ogromny zasób różnych modeli silników. Z reguły ich głowice dysponują od 3 do 12 cylindrów, lecz inżynierowie różnie podchodzili do architektury silników od standardowych schematów v8 czy V12 po rzędowe benzyniaki, które cieszą się największą popularnością. Ogromny asortyment rodzajów silników oraz długość istnienia firmy doprowadziły do […]

Dlaczego BMW e46 nie chce odpalić?

Model E46 jest to BMW z serii 3, produkowany od 1997 roku aż do 2007 roku w 5-ciu wersjach nadwozia tj. coupé, sedan, kompakt, kabriolet, kombi. Jest to następcą słynnej już BMW E36 przez co dzieli z tym modelem sporo części i rozwiązań. Samochód napędzają delikatnie zmodyfikowane silniki z E36 (takie jak 2.8 litra M52) […]